Tuesday, March 27, 2007

Ahmad Haikal

click here for more pics

Saturday; March 24th 07
KLCC Park

Ahmad Haikal ~ 1yr+















Saya kenal Suzi, umminya melalui alam cyber iaitu di fp.. jadi ini adalah pertemuan pertama kami.. Akhirnya dapat juga saya bertemu dengan Haikal yang selama ini saya lihat di fp sahaja.. Anak teruna kesayangan Suzie ini sebenarnya sangat keletah dan berani.. adalah menjadi satu cabaran utk mengambil gambar kanak2 usia ini..kerana di usia ini.. mereka tidak suka diarah.. mereka hanya mau lepas bebas sahaja.. lebih2 lagi haikal masa saya jumpa baru sahaja dapat kaki kata umminya.. Namun alhamdulillah dapat juga saya amik gambarnya duduk atas rumput.. Bila berjalan Haikal akan tersenyum.. mungkin kerana excited dapat berjalan.. saya suka tgk senyuman haikal.. sebab bila sia tersenyum.. sampai kecil2 matanya...sampai bila dia menangis pun saya ingat kan dia sedang ketawa.. hehheh sangat comel!
















Saya rasa sangat bertuah sebab sentiasa dikelilingi kanak2 comel seperti haikal.. banyak pengalaman yang saya timba.. setiap kanak2 mempunyai keunikannya yang tersendiri.. itulah part yang saya paling suka.. dan part utk approach mereka pada awalnya.. saya sgt selesa dan seronok sebab Haikal mau saya mendukungnya pada awal pertemuan kami.. dan bau 'baby'nya masih ada lagi.. :-) Nasib baik Haikal tidak kisah saya mencium pipinya..

Untuk Suzie dan suami, harapan zubye semoga kalian suka gambar2 yang diambil ni.. dan thanks sgt sebab luangkan masa hari tu... dengar khabar balik rumah je semua nya 'pengsan' ye? ekkeke.. huhuhu kami jgn kan kat umah masuk keta je dah pengsan.. ekekke.. tapi seronok.. ada masa kiter jumpa lagi.. kali ni biar haikal main2 ngan irfan lak.. dan kiter pulak borak2.. hari tu tak puas borak2 la.. hehheh.. looking forward to see u again :-)



Quote:

A million trillion thanks to zubye... Ish... tak tahu nak ucapkan yang seperti dengan apa yang suzi nak sampaikan... semua gambar superb... memang ada mata ajaib la zubye ni... :))

~Suzi

Thanks Zubye.. tak puas menatap hasil kerja zubye ni. Rasa sebak kerana hilang kata2 utk suzi gambarkan perasaan suzi melihat semua gambar ni. Well done!

~Suzi in her sms :)

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors