Thursday, March 8, 2007

Happy weekend!!

Alhamdulillah, i received quite a number of response on my new blog.. thanks for those who are interested for the thing that i called human photography.... thanks for the call.. sms.. and ym 'buzzying' ekkeke..

ok.. semalam ada yang bertanya pada saya am i doing this as my fulltime job? oh.. oh.. tidak.. saya cuma freelance photographer.. yang mana kebanyakan shot yang saya ambil adalah pada hujung minggu.. kemudian ada yang bertanya.. oh so.. irfan u tinggal or bawa.. i answered.. oh.. i angkut sekali together with my hubby.. but alhamdulillah.. dia paham mamanya sedang bekerja.. so dia akan dok diam bersama babahnya.. dan babahnya.. alhamdulillah sungguh memahami minat isterinya.. hehhe..

saya akui menjadi seorang pekerja di opis pada siangnya.. kemudian balik menguruskan tanggungjawab seorang isteri dan seorang ibu.. kemudian pada tengah malamnya.. ketika anak sudah tidur.. meneruskan pula kerja2 mengedit dan mengemaskini gambar2 yang telah saya ambil.. memang kadangkala agak memenatkan..
tetapi apabila minat dan passion itu datang seiring.. segala kepenatan tidak akan dihiraukan lagi.. saya tidak tahu bagaimana ingin meluahkan betapa puasnya hati saya setelah dapat bersama2 keluarga yang ingin saya merakam portrait mereka.. meluangkan masa bersama2 mereka.. dan mengambil gambar segala aksi2 mereka.. sgt2 memberikan saya kepuasan yang tiada nilainya.. i'm not very good describing things in words.. but deep inside my heart.. i know i love what i'm doing now..

bila tgh malamnya saya melihat hasil2 yang telah saya lakukan..imbas kembali kecomelaan dan kemesraan anak2 bersama ibu bapa mereka kadang2 buat saya terharu.. lebih saya terharu apabila mereka mengatakan yang mereka sukakannya.. oh.. bahagia jek rasa.. ekkeke

this will be my last posting for this week.. esok kami sekeluarga akan berangkat ke penang sempena company's family day.. alhamdulillah.. masih sempat saya join activity2 company ini..

next week i've tone of works to do.. ada gambar2 yang saya ambil.. masih belum dimasukkan di sini.. and all my archives.. wat do u think guys? shud i post a new entry on all of my archives.. or should i just link it to my fp ( where the pics are located ) need to sort these things out..

and for the office work.. i've many things to settle too.. selepas bersuka ria di penang.. ohh.. audit menantiiiii... huhuhuh..

p/s: sapa leh cadangkan any supplement to take? so far saya hanya makan spirulina je..

ok guys.. have a nice weekend!!

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors