Wednesday, March 7, 2007

KC dan Alia


Saturday; Feb 25th 07
Alamanda Park, Putrajaya

Aiza Alia ~ 4yrs+

Membesar dalam lingkungan ahli keluarga yang terlibat aktif dalam bidang photo, saya rasa Alia sudah tahu apa yang perlu dilakukannya apabila berhadapan dengan kamera.. walaupun agak malu pada mulanya, akhirnya.. saya dapat lihat Alia cuba menyampaikan sesuatu kepada saya melalui lenggok badannya.. saya tahu dalam malu2nya itu.. dia mahu gambarnya diambil.. comel dia bila berkeadaan begitu.. saya pula rasa teruja apabila melihat dia akur sahaja kepada setiap gaya posing yg dicadangkan oleh mamanya.. saya suka kanak2 persis model ini.. dia sangat pandai bergaya.. dan kamera saya juga sangat sukakannya.. saya lebih gembira.. bila di akhir pertemuan kami.. dia merelakan saya mencium pipi comelnya.. oh sayang sekali saya tiada gambar waktu itu.. Alia.. u’re such an adorable girl!


























And this last picture has personally touched my heart.. :-) i can clearly see the love and the bonding between these 2 ladies.. :-) (Alia and her mom, Kc) they are so close like a friend!



I like other shots on the bench too..

Quote:

KC said~

" oh zubye....i'm so touched by this entry! yupp, i absolutely love this pix....thank you so much dear...u really made my day today!!! couldnt wait to see the rest......hehehe!! p/s tak sangka aia senyum masa tu.... "

click here for more

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors