Monday, April 16, 2007

Arianna Dania's 2nd Birthday Bash



Saturday; Mac 31st 07
Kelab Golf Negara Subang
4-6pm

Saya dijemput menghadiri satu majlis hari jadi anak kepada rakan opis saya Sri. Cantik majlisnya.. berlatarbelakangkan.. banner yang dibuat sendiri oleh daddy Dania.. menjadikan party ini cantik dan meriah.. Ada clown, ada balloons.. dan ada magic show juga..


Cantik kan birthday girl ni.. Tahun lepas saya menghadiri majlis harijadinya di A&W PJ. Kali ini saya dijemput sebagai tetamu merangkap photographer majlis..

Birthday girl juga nampak riang (oppss.. asalkan tidak nampak muka clown) huhuhuh nampak gayanya.. clown kenalah cuba tukar style mekap lain kali.. hehhe kesian clown tak bersalah.. tapi anak saya, irfan pun menangis jugak tengok clown tersebut.. mungkin dalam hati tertanya2 ni makhluk apa pulak ni..

Dania juga merupakan kanak2 yg sgt bijak.. kerana terlalu sukakan barney.. lagu barney pun habis dihafalnya.. malah sebenarnya party ini pun bertemakan Barney.. Kami pun membawa pulang patung Barney yang diberikan oleh tuan rumah sebagai party pack.. comel patung tu and ada lagu2.. irfan pun berusaha nak menghafal lagu tu sekarang.. hehe


Di sini saya share beberapa keping gambar kegemaran saya.. buat seri, akak harap seri suka dengan gambar2 ni... senyumlah puas2 tgk aksi dania tu ye.. heheh.. thanks sebab trust in me and gave me a chance to capture your daughter's happy day..


Buat Dania Happy besday again from auntie.. jadi anak yang baik ye.. nanti adik dah kuar... Dania leh tolong mommy jaga adik lak ;-)


Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors