Thursday, May 24, 2007

A thank you..


May.. means rezeki.. May means buzy.. thats how i describe my May 07.. i've never been this buzy before.. in fact i think this is the buziest month in my life..

Alhamdulillah.. rezeki anak saya.. buat pertama kalinya dalam hidup.. saya merasakan kepuasan dengan apa yang saya lakukan utk diri saya selama ini..(maksud saya dari segi kerja) for me its not only a plain business.. its something i do with my heart .. my love and my passion.. sebelum ada kamera saya suka budak.. selepas ada kamera budak suka saya.. hehehhe.. how on earth saya ingin menafikan yg merekalah yg buat saya tersenyum2 tengah malam melihat wajah mereka di komputer ketika org lain sedang nyenyak tidur..

May juga bererti bulan utk ibu.. oleh itu.. package pertama Eyes of Grace telah saya lancarkan sempena hari ibu.. saya mahu ibu2 semua merakamkan detik2 indah bersama anak2 mereka.. yg mana satu hari nanti mereka akan melihat semula gambar2 yang telah diambil dan akan merenung kembali segala kegembiraan, pengorbanan, susah payah membesarkan anak tercinta.. juga saya mahu anak itu nanti menghargai segala pengorbanan itu.. itu tujuan saya berphotography.. saya ingin mengangkat nilai2 itu dalam diri semua org terutama sekali buat diri saya sendiri..

satu kejutan buat saya yang baru berjinak2 dalam bidang ini bila mana package itu mendapat sambutan yg amat memberangsangan.. maka bermulalah episod busy dalam hidup saya..

saya bekerja 9-5.. hujung minggu saya dipenuhi dengan kanak2 yang pelbagai rupa dan ragam.. saya sayang kerja saya di hujung minggu.. hehhe bukan kerana saya tidak sayang kerja di tengah2 minggu, itu juga sumber rezeki buat saya...cuma.. yang ini memberi kelainan dan impak yang sangat besar pada diri saya physically dan emotionally. pelbagai perkara baru telah saya harungi.. kebanyakannya mengajar erti jati diri.. persahabatan.. kejujuran.. keihlasan dan tentu sekali kasih sayang.. saya melihat mereka.. saya ambil gambar mereka.. hati saya berkata2 Tuhan syukur Engkau menganugerahkan bakat ini untuk membuatkan mereka gembira apabila melihatnya.... syukur juga apabila mereka yang hanya menjadi 'viewer' turut sama mengukir senyuman.. Alhamdulillah.. saya gembira buat mereka gembira.. dan kadang2 saya gembira juga bila mereka menangis melihat kasih sayang yang sarat didalamnya..bermakna.. nilai2 yang ingin saya sampaikan telah tercapai..

kan.. saya dah kata.. saya sangat sensitif.. jadi biarlah air mata saya berlinang ketika menaip ini.. hehhe.. abaikan saya..

oleh kerana yang demikian.. oleh kerana sokongan dan semangat dari kalian semua.. saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih buat kalian yang telah sama2 membantu saya secara langsung ataupun tidak.. Allah yang dapat membalas jasa kalian.. saya tidak tahu bagaimana harus diucapkan dengan kata2.. kalian yang sentiasa berada di sisi saya ketika saya gembira dan ketika saya menangis.. terima kasih saya ucapkan.. kalian yang memberi sepenuh kepercayaan utk saya merakamkan detik2 indah kalian bersama2 keluarga dan anak2.. terima kasih saya ucapkan.. kalian yang tidak putus2 memberi saya dorongan dan semangat.. terima kasih saya ucapkan..

Tidak lengkap hidup saya jika tanpa suami dan anak saya yang menjadi tulang belakang saya selama ini.. atas kesibukan mama.. maafkan mama andai mama terpaksa berkorban masa demimu irfan.. mama harap irfan faham... mama cuba melakukan yang terbaik... sebab sekarang ini.. mama merasakan.. mama lebih menghargai setiap saat bersama2 irfan...

ok sudah.. sudah habis... till next time!

daaa!!!

pss.. ok.. ok.. no pic for this entry.. just feel like writing only..:-)

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors