Wednesday, June 27, 2007

Bagaimana ingin mengurus masa dengan baik..?

Kawan2! sapa pandai menguruskan masa dengan baik..? tlg la ajar saya insan yang kerdil ini.. dari hari ke hari saya rasa 24hrs a day tu macam tak cukup pulak rasanya.. bagaimanakan rasanya ingin mengurus masa dengan baik.. balik nanti kena carik kaset fazilah kamsah..

kadang2 kesian pula saya dengan anak saya yang saya paksa tidur awal setiap malam sebab tak mau dia yang merangkap PA saya ni menekan2 keyboard saya semasa saya buat kerja.. kadang2 kalau tak tido pun dia turut sama2 bergolek2 sebelah saya meneman saya menyiapkan kerja.. tapi semalam aksinya betul2 meruntun hati saya yang membuatkan saya sekejap sahaja di depan laptop.. dia naik2 belakang saya.. diciumnya saya sampai meleleh2 air liur.. di geletek2nya saya.. akhirnya saya membuat keputusan nekad utk menutup pc time itu juga untuk meneruskan sessi geletek dengan anak saya sehingga dia tido.. angan2 yg mulanya nak menyaipkan setimbun gambar2 yang belum siap juga akhirnya punah kerana selepas sessi geletek itu.. saya juga turut sama tidur..

jadi bagaimanakah saya ingin menguruskan masa dengan baik.. satu kali lagi saya tanya... boleh tolong?

kekekekke.. ini ada lagi satu sneak peek.. gambar saya amik sabtu lepas di bangi..baby lagi.. dari hari itu dan akan datang.. i will watch her grow.. sebab mamanya dah ikat kontrak setahun dengan saya... ;-)








"wohohoooo..cunnye!! tu baru sneak peek.. lom full version! thanks zubye.. mmg superbly cun :)
p/s: bab masa tu.. kalo ada 240jam sehari pun misti ada org ckp tak cukup gak..ahahhahaa "
~Linda, mama Aina






Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors