Thursday, June 7, 2007

Lil' Miss L in polkadot

Saturday; May 26th 97
Tugu Negara Park

Well.. macam yang saya cakap entry lepas2... i love this spot so much! ada lalang2.. ada batu... ada byk tempat yg boleh dijadikan background menarik. kalau pendek sikit lalang2 tu saya rasa saya nak masuk ke dalam lalang tersebut... dan client saya pulak tolong amik gambar saya... hahahha!

Tapi apa yang membuat hari tu paling best sekali ialah.. bila saya bertemu dengan si tembam ini.. bersama ibunya yang sangat kecik itu.. gusar juga hati bila saya minta Miss L naik ke atas belakang mommynya.. ekekke..




minit2 terawal sessi berjalan sangat lancar bilamana Miss polkadot L memberikan komitmen yang tidak berbelah bahagi kepada saya.. senyuman nye.. lenguk badannya.. waduh2.. nasib saja mommy nya berada di situ.. kalau tidak sudah saya picit2 dia.. ekke..
minit kedua.. dia seakan2 sudah kepenatan dan mahu diri di dokong sahaja.. lantas saya pula tidak akan memaksa utk dia pose.. tapi kawan2! ada perkara menarik berlaku masa tu.. pada masa yang sama sedang dia merengek2.. tiba2 dalam masa sepantas kilat tak semena2 dia berposing pulak.. lega rasanya bila jari sentiasa berada di shutter... dapat jugak lah snap time tu.. bila dah posing sesaat tu.. dia merengek balik.. heheh...
minit2 terakhir.. dia bermain2 dengan mommynya.. saya rasa dia tak sedar saya mengambil gambarnya.. kadang2 dia tersedar.. kali ini dia buat muka malu2 kucing pula... sweetttnyaaa...
dan di akhir sessi.. saya mengajaknya bermain kejar2! entahlah.. saya memang suka ambil gambar kanak2 sedang berlari.. masa tu saya rasa muka mereka gembira penuh energy.. dan.. pada akhir2 sesi itulah.. gambar2nya antara yang paling saya sukai.. sebagai contoh.. yg di bawah ini..
Sebelum ke sini saya memang berangan utk amik gambar Miss L menyangkung.. heheh akhirnya terkabul juga.. dan.. senyum tu.. tengok senyum tu... aaahhh terima kasih wahai Lyssa!!!!






Hari ini.. tersentuh hati saya membaca tulisan Mommynya di FPnya.. thanks a lots to u Ami... Lyssa memang menceriakan hari saya!
Quote :
"mase yang ditunggu2 akhirnya telah tibaa....sukeeee gileeee.....tak sangka...mase amik gambar ari tu rase macam tak banyak posing pun tapi hasilnye...gempak gileee....thanks k zubye coz sudi amik gambar kami anak beranak....u have a miracle touch...we love u...."
~Ami; Mommy Miss L

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors