Friday, June 1, 2007

Riang ria mommy and child

Sunday; May 13th o7 (exactly on moms day!)
Taman Tasik Shah Alam

click here for more

Kay and Danish Aisy

Kay, 1st of all sorry for keep u waiting for this entry.. better late than never kan.. heheh.. kay.. masa saya buat ni.. tersenyum2 je tau! tgklah.. gembira betul kamu berdua anak beranak.. Danish gelak besar.. walaupun hari tu kadang2 dia mcm tak nak bergambar sgt.. saya suka laaa.. tengok dia gelak camtu.. u know what kay.. senyuman dia sebijik cam awak tau!! heheh ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasik kan..

Danish ni memang handsome.. ada personality sendiri... and he is a very smart boy.. dah pandai ABC and count 123.. really adore u lah lil' man! malu2 kucing mula2.. last2 dapat gak cium dier... hehhe.. danish pun macam jenis patuh pada arahan.. dalam keadaan dia yg kadang2 pemalu tu.. tapi bila disuruh pose macamana pun dia buat.. hehehhe comel sgt bila muka dia melekap kat pipi mommy dia tu..hehhe..

oklah to Kay, ur hubby, and especially Danish.. hope u all suka ngan gambar2 ni ye.. Danish.. besar nanti tgklah gambar2 ni.. tengoklah betapa mommy sayangkan Danish sgt2! ;-)












buat semua.. thanks for always visiting this blog.. and thanks for the ideas and comment.. esok sabtu lagi.. kejap je rasanya kan... weekend ni pada saya penuh dengan event pulak.. tapi event yang sudah semestinya Irfan dan babahnya boleh ikut sama.. heheh..
Sabtu saya akan menghadiri majlis kenduri Adam Rizal di Wangsa Maju.. ingat tak si montok yang saya pernah amik gambarnya dulu tu.. yang bergambar di hujung sofa tu.. ha!! esok majlis kenduri utk dia.. dan mamanya telah menjemput saya menjadi tetamu sekaligus menjadi photographer on that day.. petangnya kami akan ke Balakong pula.. bertemu dengan Mika.. si baby comel..
Ahad pagi saya hadiri majlis kahwin sepupu saya di Kajang.. tidak.. oh tidak.. saya tak ambil gambar utk majlis tu.. hehhe sekadar datang makan2 nasik minyak je... sedaplah pulak bila sebut nasik minyak.. last makan bila ye.. tak ingat.. heheheh .. petangnya pula insyaallah saya akan ke satu majlis hari jadi anak kepada rakan yang baru saya kenali; Jehan di Kelana Jaya.. saya akan ambil gambar utk majlis hari itu nanti.. cant wait!! anaknya comel2 saya tahu.. heheh
oklah kawan2.. selamat berhujung minggu.. enjoy dengan apa juga yang kalian lakukan.. sama ada berehat2.. berjalan2 mahupun bertidur tiduran...(hobi saya tu... sempat ke tak tido2 siang weekend ni ek?) :D
ok sekian.. till next time.. daaa!!! Salam..

Quote
"finally...thanks so much zubye!we really love it...ur 'touch' is owesome !!!"
~Kay, mama Danish

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors