Tuesday, June 12, 2007

Sesuci kain putih...

Ahad lepas saya sempat menziarah Raz yang baru sahaja melahirkan baby perempuannya 28 May lepas.. Alhamdulillah, mommy and baby dalam keadaan yang sihat.. anak lelaki sulung Raz, Daniel pun nampaknya sudah dapat membiasakan diri dengan kehadiran org baru dalam keluarganya.. tapi, kadang2 Raz kata Daniel macam bawak diri jugak bila semua org tumpukan pada adiknya.. takpe Daniel, bila adik besar nanti Daniel leh main sama2 dengan dia yer..

Hari itu, sempat saya shoot serba sedikit gambar baby.. this is always be my dream actually.. shoot a very fresh baby yang baru berusia 13 hari.. and guess what.. this is the youngest baby i even shoot.. saya suka sgt2.. tapi hari tu masa saya ada.. baby ni tak tidur pulak.. heheh selalunya Raz kata dia asyik tidur sahaja.. kalau tak, dapat jugak saya ambil gambarnya dalam keadaan paling tenang.. iaitu TIDUR..

Walaubagaimanapun.. this baby has really melted my heart.. saya pun tak sangka bila balik rumah tgk gambar2 nya balik.. banyak jugak dia beri senyuman dekat saya pada hari itu... Thanks Zafreen.. and say million of thanks to ur mommy too!

To Raz, again.. congratulations!!














Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors