Wednesday, June 27, 2007

yellow is BRIGHT!

besar besaran betul update saya buat kali ini.. tak pagi can punya.. al maklum baru masuk streamyx kat umah.. jadi semangat itu berkobar2 bak kata yassin ngan vince..

ok ni masuk entry father's day pulak.. ini dia saya perkenalkan danish dan papa nye juga mama nye (hanya di sebalik tirai) yg byk memberi sokongan pasu kepada saya.. ini sessi kedua danish dengan saya.. hari tu dengan mamanya.. kali ini dengan papa pulak.. yang nyata dua2 berlainan sama sekali..


terus terang saya katakan sebenarnya saya amatlah was was dan ragu2 (bukan muthu) utk mengambil gambar bapa2 ini.. sebab selalunya hanya kaum2 hawa iaitu ibu2 sahaja yang bersungguh2 dalam bab gambar2 ni.. masa saya nak iklan promotion father's day dulu pun keraguan masih 99% dalam hati saya.. "ada ke sambutan nanti?" kata saya di dalam hati.. tapi alhamdulillah..


sangkaan saya meleset sama sekali bilamana saya sangatlah tergamam melihat aksi dua beranak ini... papanya memberikan komitmen 101% kepada saya.. oohh tak perlu di suruh.. tau saja mereka menggayakan.. aksi lebih nampak natural walaupun sebenarnya mereka berposing dalam beraksi.. hehehe.. warna kuning jugak buat gambar naik sekali.. nampaknya danish ni cam anak papa je kan lyein? jangan khuatir.. ada baby di dalam perutmu.. daku pasti dia manja dengan kamu nanti... :D

baiklah saya tak mahu celoteh panjang.. lihat saja gambar2 ni ye.. hati saya gembira melihatnya.. heheheh semoga memberi kegembiraan juga buat anda semua yg melihatnya.. thanks!!












ini barulah yang dinamakan like father like son.. cuba lah tgk mulut mereka.. :D




baiklah.. sebelum pinggang saya cramp.. dan sebelum leher saya kena beguk, saya rasa lebih baik saya stop di sini terlebih dahulu..
dan sebelum kakak saya mengamuk.. lebih baik saya siapkan keja2 mengedit gambar2 dia pada hari itu.. lain kali kiter sambung lagi k..!
daaa!!!

"bleh tak gelak sambil kuor air mata...keekekek..tiba2 rs mcm sebak tgk gambo danish n papa dia....ekteli more to jealous pasal danish lg npk happy ngan papa dia...(time nk susu br cr mama)..what ever pn, mmg saya suka every shot yg zubye amik...thx zubye...pasni nk tgu gambo 3 1/2 beranak plak...huhuhuhuh..."
~ Lyein mama danish wife bozo

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors