Wednesday, July 4, 2007

Si kembar..

click here to view more pics






Kembar kedua yg saya shoot.. kali ni dua2 perempuan.. dan kali ini lebih advance.. kerana di usia ini.. mereka tidak tahu yg lain selain lari lari lari!! main main main!!





Dua2 mereka murah dengan senyuman.. bila tersenyum tu nampak riang muka masing2.. esp bila mommy dia nyanyi lagu2 dan mereka pula membuat gaya setiap lagu tu.. tetapi seperti biasa.. sikap mereka lain2 walaupun mereka kembar yg duduk di dalam rahim ibunya bersama2..



susah untuk membezakan mereka berdua sehingga saya asyik tersilap2.. merekalah Aina dan Aini.. saat2 mereka bersama ibu tersayang sempat saya rakamkan hari itu..



tak terbayang pula rasanya.. membesarkat dua anak secara serentak.. dalam masa yg sama.. saya turut mengangankan.. saya juga punya kembar nanti.. seorang lelaki seorang prempuan.. mari beramai2 aminkan untk saya ye...


Kak Zarina.. ur kids are soo cheeky yet adorable la.. dalam keta masa balik tu ada "bau" best2 tak lepas mereka bantai telur rebus tu? hehehhe walau apapun.. saya berminat dengan crocs mereka.. hehehhe

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors