Thursday, August 16, 2007

~ prePostaaa part II ~

click here for more pics

Masuk2 saja kami disambut dengan pelbagai muzik yang berkumandang memenuhi dewan.. semua org berpakaian putih menepati tema pada hari itu.. kanak2 riang.. ibu bapa yang happening dan flash kamera memancar di mana2.... membuat kan saya agak terkaku pada awalnya melihat2 di sekeliling apa yg perlu dilakukan.. selepas saya memulakan sesi ice breaking with the birthday boy barulah saya rancak merakam aksi.. tetapi saya juga sempat makan nasi ayam popular tuan rumah.. memang sedap yang amat... dan uniknya... buah manggis pun dihidang sama.. :-) Alhamdulillah majlis berjalan lancar dan saya sangat enjoy pada hari itu.. En. Clown juga tidak penat2 melayan kanak2 yang ramai.. sejak mula hinggalah habis majlis berlangsung. Aturcara majlis pun sangat teliti dijalankan.. tahniah buat tuan rumah!!

Buat Rose dan family.. terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk merakam saat2 indah anak kalian Armand Ezra, menyambut hari lahirnya yang pertama.. i hope u do like the pictures!

ps: terlalu banyak dan rambang mata saya ingin memilih gambar2.. ini sahaja yang mampu saya upload.. nanti bila rose dah dapat cd minta dia upload di fp nya pula yer... :D













"Zubye.. rose memang tabik spring lah ngan zubye nyer hasil gambar2 dasyat.. i like.. bile nak bg cd.. tak sabar nie..."

~ Rose, mama Ezra


Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors