Thursday, August 2, 2007

Pure smile..

click here to view more pics

Hani.. sesuai jugak kalau dieja sebagai "Honey" sebab senyuman dia manis macam madu..
ok.. mari saya cerita dari awal.. sebelum sessi ini, saya telah mencari tempat yang sesuai utk si kecil molek yg sweet ini.. saya sudah tau dia akan mengenakan pakaian apa nanti.. sebab kawan saya from GC yang menjahitnya ;-) jadi saya telah membayangkan dia berada dalam satu taman yang sangat cantik dipenuhi dengan bunga2an dan rumput nan menghijau..
we have few places listed.. and finally tempat inilah yang menjadi pilihan kami..





tetapi bila tiba tarikhnya.. hujan turun mencurah2 sedangkan the princess sudah bersedia utk bergaya di depan kamera.. hujan2 kami redah juga.. mujur ada tempat yang beratap.. jadi di situlah lokasi sepanjang pengambaran... alhamdulillah nasib menyebelahi kami hari itu.. :-)






ye saya akui.. saya jarang menggunakan dan tidak menggalakkan client saya membawa toys atau props yang terlalu banyak masa fotoshoot nanti.. sebab saya ingin mengetengahkan model yang akan saya shoot (tapi sikit2 toys bolehlah.. esp kalau yg boleh buat baby gelak).. but this one is a bit different sebab saya suruh ibunya membawa bubble machine.. hehhe sebab awal2 lagi saya dah terbayang konon2 nak ambil gambar macam princess di kayangan.. and i think it works.. ;-)




masa disitu sebenarnya kami dikerumuni pelawat pelbagai bangsa.. tetapi hani sikit pun tidak gundah.. dia di tonton macam org sedang menonton filem saja.. tapi hani menten cool and pose macam biasa.. ada juga beberapa org yang sempat mengambil gambar dengannnya.. (kak rozie.. awak harus mintak royalty kat derang tu.. hehehhe...)




tapi hani sebenarnya sangat penggeli .. sebenarnya nak pose atas batu tu pun dia agak geli geleman nak pegang batu tu.. sebab basah.. tapi digagahi juga... thanks lah hani! memang awak sporting! masa shoot tu jugak dia ada rasa nak 'terkucil' tapi bila pergi toilet n dia tak berapa berkenan ngan keadaan toilet di situ.. tak jadik pulak dia melepaskan hajatnya... ekekeke
Walaubagaimanapun saya sangat berterima kasih buat ibu hani yang bagi kepercayaan kepada saya untuk mengambil gambar anaknya... (bukan org lain pun pada saya... dia merupakan kakak angkat saya masa sekolah dulu.. and we still keep in touch till now..) saya suka gaya hani! senyumannya natural.. lenggoknya bersahaja.. ada kekuatan dalaman saya lihat pada kanak2 ini.. ;-)

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors