Wednesday, January 23, 2008

Family Portrait

Hati mudah tersentuh biasanya apabila saya mengambil gambar family.. saya suka melihat interaksi sesama mereka.. cara mereka berhubung antara satu sama lain.. and especially the way they comfort each other.. bila anak menangis.. apa yang perlu ibu dan ayah lakukan.. kerjasama.. kegembiraan yang jelas terpancar.. seronok saya melihat dan lebih seronok lagi bila diberikan peluang merakam saat2 seperti itu..


apa yang lebih saya suka apabila ada antara mereka yang kadangkala tidak menyedari kehadiran saya dan Gracey di situ.. walaupun setiap dari mereka ini lahir dari latar belakang yang berbeza.. dan gaya kehidupan mereka mungkin juga berbeza tetapi ada satu sahaja perkara yang sama dalam hati mereka iaitu.. cinta terhadap keluarga masing-masing.. sesuatu yang tidak ada tolok bandingnya ... cinta ibu dan ayah kepada anaknya.. sesungguhnya memang tiada galang gantinya..


Bila tgk2 balik baru saya perasan tidak banyak gambar family yang saya letakkan di sini kan? berbanding dengan gambar baby & kanak2.. but it doesn't mean i didn't capture any pictures of the family at all.. I know how important the family for each of us.. byk juga yang saya ambil sebenarnya.. it just not a piece of photograph.. but it was the memories that we cherish & preserved..


These are some of the family pictures i took in recent sessions.. I hope the pictures could tell us that in our life, the greatest happinesses are family happinesses. And i'm grateful for making them happy... :-)





















Sometimes our hearts get tangled
And our souls a little off-kilter
Friends and family can set us right
And help guide us back to the light.
~Sera Christann

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors