Monday, February 11, 2008

Allisya's 7th Birthday Bash!

Ingat tak entry model 7 tahun yang saya capture hari tu..? ok it was actually on her big day as well.. before the party started i had a chance to capture her.. and this is the pictures of the party!!

Sebenarnya ini merupakan kali pertama saya ambil gambar besday for kids of her age.. biasanya baby2 kecil je.. tak banyak yang berbeza.. cuma rasanya they appreciate more sebab mereka dah besar dan faham..








What i like about this party was the colourful setting of the table.. boleh dikatakan.. semuanya berwarna warni.. gelas cawan piring dan sudu disusun menarik sekali.. and there was no big cake for the birthday girl.. tetapi di tukar dengan cuppies yang berwarna warni dan cantikk serta sedap dimakan.. a unique approach indeed. semua hiasan serta goodies untuk para tetamu juga dibuat sendiri oleh ibunya..


Makanan memenuhi setiap ruang meja.. daripada laksa, mihun, keropok ke kuih muih tradisional.. melihat rupa para tetamu.. sudah pastinya mereka puas menikmati hidangan yang tersedia...










Its Pinata time!!! mula2 gula2 tak keluar dan terpaksa dikeluarkan secara manual oleh ayah birthday girl.. but the kids.. had fun thou.. berebut2 nak dapatkan gula2 dan candy yang bykkk..
















Sebenarnya ibu Allisya merupakan kawan kepada kakak saya.. sudah lama juga mengidam nak ambil gambar dia.. sebab dia memang terkenal dengan gelaran kanak2 yang pandai berposing.. Alhamdulillah tercapai juga akhirnya.. seronok dapat ambil gambarnya.. tambah seronok lagi dapat memeriahkan majlisnya.. overall saya ingin mengatakan bahawa party hari jadi ini sangat cantik.. dari segi persiapan dan hiasan.. tidak kurang pula cantiknyaa.. BIRTHDAY GIRL yang di rai..














Terima kasih Kak Wan and family.. I do hope u love all the pictures.. :-)



"what can i say..."PRICELESS"...akak n hubby sgt...sgt...happy dengan gambar-gambar tuuuu....apatah lagik cik adik allisya tuu..fuhhhh....tengok gambar tak berkelipp...:))"
~ Kak Wan



To other viewers, stay tune.. coz i'm going to put more birthday picsss after this.. (i'm in the mood of partyyy)

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors