Tuesday, February 26, 2008

My Aqeel 2nd session

hai.. apa khabar kawan2 sekalian..?

hari ini saya mengalami masalah leher tegang la.. start dari leher membawa ke belakang badan.. mungkin sebab terlalu lama duduk menghadap pc agaknya.. nak pegi releks2 buat massage kang tak siap pulak keja saya nanti.. ada pulak client yang marah pulak kang.. ekkeke.. tapi rasanya so far client saya sgt sporting belaka kan kan kan..!






Aqeel @ our 1st session last sept


Ok kali ni mau cerita tentang ini budak namanya Aqeel.. masih ingat lagi dengan baby ni yang saya shoot September lepas..? last December saya jumpa dia lagi for his 2nd session.. tak banyak berubah budak comel ni.. cuma yang ketara rambut dia makin lebat.. dan wajah comel nya sudah bertukar sedikit ke arah 'macho' dan hensem pula..






peyut dia boleh tahan..kalau takde ibunya kat situ saya sudah pasti gigit perut dia.. saya tengok anak saya pun geram semacam kat dia ni.. sampai nak picit2 je nampaknya.. tapi seperti mamanya.. anak saya pandai cover line..


Aqeel ni nampak je kecik.. tapi agak susah jugak la nak ambik gambarnya kali ni.. like our 1st session last time, kali ni pun ada insiden yang buat saya kecut perut juga.. untuk keselamatan saya tak boleh cerita di sini.. hahahha!







walaubagaimanapun 'keselambaan' yang terpancar pada muka Aqeel.. memang boleh buat saya terpersona ..ekekke.. Aqeel tetap comel dan sapa yang melihatnya pasti rasa nak picit2 mcm saya..


jauh Aqeel datang.. Ipoh mali.. siap bawak kerusi ikea lagi.. bagus jugak idea ibunya ni.. eheheh dan tak berapa lama selepas tu saya pulak beli kerusi rotan ni untuk dijadikan prop untuk baby2 yang akan datang.... jadi sapa mau pose atas ini kerusi.. sila email ye kiter buat appoinment! ;-)











saya suka sgt shoot kali ini.. sebab nampak mcm over the sea aje kan.. untuk tidak melepaskan peluang.. jadi hari tu anak saya pun turut menumpang sama bergambar :D


Aqeel.. terima kasih lagi sekali sebab menyerikan petang auntie sekeluarga.. nnt kiter jumpa lagi ye!


Eyna.. Thanks!!! (sudah puas kah tengok gambar2 itu semua?)

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors