Wednesday, May 7, 2008

Celebrating ONE



Ini birthday Arman.. kecik saja orangnya.. tetapi periang.. birthday kek Arman berbentuk aeroplane.. siap ada tulis Air Asia lagi hehhe.. kalaulah Irfan ada time tu.. tak lain tak bukan.. remuk jugaklah kek tu dikerjakan agaknya sebab Irfan is very fanatic about aeroplane..


Birthday Arman best.. Dibuat di Kampung Pandan Curry House di Jln Yap Kwan Seng.. 1st time saya ke situ.. malah 1st time jugak saya shoot bday disitu.. riuh rendah restoran tu hari tu dengan kedatangan tetamu untuk meraikan besday Arman.. :-)


Waktu potong kek lagu besday buat Arman diiringi dengan petikan gitar from one of his dad's friend.. So coool!!


Saya kenal family Arman melalui Kelly.. seorang kawan yang selalu memberi doroangan kepada saya dan EOG. Walaupun saya tak pernah berjumpa langsung dengannya sebelum ini.. saya selalu ingat dan menghargai setiap kata2 semangat yang diberikannya kepada saya! Thank Kelly for the wonderful support u've given me all this while!


Arman merupakan anak buah kesayangan Kelly.. dan ini adalah hadiah birthday untuknya.. Terima kasih buat mereka sekeluarga untuk layanan baik yang diberikan kepada saya.. saya langsung tidak berasa janggal berada di tengah2 keriuhan majlis itu.. macam dah lama kenal je rasanya.. Thank you Thank you and Thank you again!


Akhir majlis saya sempat makan kari di situ.. walllahhh!! sedap sampai menjilat jari.. kena pergi lagi sekali niii...










Minggu lepas saya ada mengambil gambar Kelly dan keluarganya pula.. stay tune to watch the pics of energetic Iris ya!!! u better watch out!! ehhehehe!


"kak zubye...it was a pleasure knowing you....love ur work...thank you for the lovely service and afterservice....the pixs just simply brought a smile to my face....insyaAllah in the future kita jumpa lagi!!"
~Kelly

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors