Friday, June 27, 2008

7 month has passed


Ingat baby Dhia? Gambar di atas saya ambil 7 bulan yang lalu.. sekarang kita lihat bagaimana pula wajah Dhia waktu dia berusia 10 bulan..





Tidak banyak bezanya.. cuma isipadu pipi Dhia kelihatan sudah berkurang.. badan yang chubby2 pun sudah tidak sechubby dulu.. tetapi kalau dilihat betul2 masih lagi ada ciri2 montok tu.. hehhehe.. kalau dulu cabarannya agak susah untuk mengambil gambarnya.. tetapi sesi kali ini sangat2 menggembirakan.. Dhia tidur masa sampai tasik, buka mata ketika saya tekan shutter untuk snap yang pertama.. merenung saya ketika dia masih mamai.. senyum apabila saya mula berborak dengannya.. dan akhirnya bergelak ketawa sehingga sessi selesai kan.. Alhamdulillah.. lancar sungguh perjalanan kami kali ini.. :-)












Thanks again Lyein for the opportunity.. ada 2 lagi sessi.. jumpa lagi in August and November ok! tak sabar pulak rasa nak ambil gambar Dhia berjalan dan terus berlari..


Nampak gaya, akhir2 ini saya banyak bertemu janji dengan baby2 yang pernah saya ambil gambarnya dulu.. I had the chances to witness them grow.. how fast time flies.. mereka ni sudah mula buat sesi kedua dan ada juga sesi ketiga untuk "My Baby Documentary Package". Stay tune on this blog to see more images of them ok!

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors