Friday, October 10, 2008

October schedule




Alhamdulillah... nampak gaya akan buzy lagi lah Oct ni... semua slots weekend sudah terisi... jadi di sini saya nak update sikit schedule untuk bulan Oct ni...



Saya mintak maaf banyak2 pada yang masih emailkan saya bertanya tentang slot di bulan ini.... sekarang hanya tinggal 2 slots saja lagi untuk dipenuhi.. itupun pada weekdays... mungkin sesuai untuk ambil family portrait kalau ada yang boleh mintak cuti kerja ;-) tapi untuk open house or other events tak sesuai lah kot buat in weekdays kan... Maaf saya tak dapat nak selit2 lagi untuk weekends date... satu hari saya boleh ambil 2 sessions sahaja.. sebab saya kena jaga stamina dan kualiti juga... quality is better than quantity kan ;-)... jadi saya harap anda semua faham... saya tau anda semua very understanding and very supportive kan! Thanks!! Takpe.. bulan Nov masih ada lagi slot kosong untuk dipenuhi... bolehlah email saya for booking ok!



Ok ni jadual saya untuk bulan Oktober ni.. tidak sabar nak berjumpa mereka semua... kalau ada any ammendment especially on the location, please let me know tru email ok! terima kasih atas sokongan semua yang tidak putus2 terhadap EOG :-)






Thu 8/10 morning - Sheri's family portrait - Shah Alam



Sat 11/10 evening - Eva's 1st Bash - Pantai Hill Park

Sun 12/10 morning - Ainal's family portrait - Shah Alam

Sun 12/10 evening - Azliyana's family portrait - Shah Alam


Sat 18/10 morning - Fahim's portrait - location to be confirm

Sat 18/10 evening - Sis Idayu's open house - Kinrara

Sun 19/10 morning - Azleen's raya portrait - location to be confirm

Sun 19/10 evening - Intan's raya portrait - location to be confirm


Sat 25/10 morning - Alissa's newborn portrait - Jln Tun Razak

Sat 25/10 evening - Enina's family portrait - Shah Alam

Sun 26/10 evening - Alisha's birthday - Sri Hartamas


Mon 27/10 morning - Najwa's raya portrait - KLCC park

Mon 27/10 evening - Dian's kids birthday - Taman Harmonis Gombak


Tue 28/10 evening - Seelan's kid birthday - Banting





Therefore.. ada dua lagi slots yang boleh saya offer for this month which are :



Wed 15/10

Wed 22/10



Ok.. email saya kalau ada sesiapa yang berminat with these 2 date ok!



Buat semua yang menjemput untuk openhouse terima kasih banyak2 diucapkan... mungkin saya tak sempat pegi pada sebelah siangnya... tapi kalau ada kelapangan insyaAllah saya try selit2 my time and pergi menghadiri jemputan open house pada sebelah malam... alamak.. suka suka je... boleh ke saya datang malam kawan2? hehheh takpelah nanti saya call dulu yer... rumah my mak sedara dengan pak sedara pun belum habis ziarah lagi ni... InsyaAllah will do that with my family nanti.. also waktu malam... takpelah malam2 pun hari raya jugak kan.. ;-)



Oklah... ni dah Friday.. tak sabar nak jumpa client2 ni semua sabtu dan Ahad nanti.. dan tak sabar nak sambung beraya... Jika ada sesiapa yang ingin bertanya anything... or ada apa2 urgency boleh lah email pada saya di eyesofgrace@gmail.com ataupun boleh call terus di 019-3659274. Kalau lambat angkat tu sori ye.. mungkin masa tu saya tengah sibuk bagi anak makan.. atau sibuk basuh kain ke... bz di dapur ke.. ataupun sibuk layan anak depan tv ... hehhehehe...



Ok.. till next time!! Mari kiter sambung raya and take care semua!!



Love,

Zubye

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors