Friday, January 23, 2009

Lana is 3!

Ok Finally settle jugak entry tentang birthday Lana ni....

Kali ni Birthday ni dibuat lain dari yang lain iaitu conceptnya ialah outdoor concept.. actually mommy Lana nak buat garden theme, bentang tikar atas rumput, dan makan ramai ramai dalam suasana yang lapang.. tapi.. kita hanya boleh merancang... petang tu.. setelah lama tak hujan, tiba2 hujan turun pula... mujur masa party bermula hanya gerimis saja yang tinggal... tetapi niat untuk potong kek di luar tetap tercapai..

Apa yang penting, walau dalam keadaan lecah dan basah sekali pun, kanak2 tetap enjoy sakan dengan aktiviti setelah potong kek... especially main tembak2 pistol air dan berkejar kejaran sesama mereka... dan birthday girl lah nampaknya paling banyak kali kena tembak... heheh.. sampai basah kuyup dibuatnya... semua orang plan nak shoot besday girl... SHOOT!!!

Saya dan family memang enjoy sakan hari tu turut sama main kejar2 dengan all the kids, especially suami saya tu memang sangatlah sporting bila bab2 birthday party ni... memang hobinya get involved with kids activity... malah pada hari tu dia secara sukarela menjadi tukang isi air dalam pistol menan budak2 tu... :-D

oklah.. sila tengok gambar2 ni ye.. pasni jaga2.. akan menyusul se marathon birthday entries.. :-)




















Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors