Wednesday, February 18, 2009

Asyura's 1st party ever!

Birthday party Asyura diraikan sehari selepas Birthday Aidil. Daripada colourful event kita beralih pula dengan majlis yang bertemakan warna garang ini iaitu merah.. sesuai sekali dengan semangat para keluarga yang betul-betul teruja menyambutnya bersama Asyura.. Dari atuk, nenek, pakcik dan makcik masing-masing memang sangat sporting sekali semasa majlis ni berlangsung.. semua gelak riuh rendah, participate in each games.. ada yang tak participate pula menjadi tukang gelak menghangatkan suasana.


Walaupun pertama kali saya bertemu mereka, tetapi sedikit pun saya tidak merasa kekok kerana ahli keluarga Asyura yang ramah2 semuanya.. sehinggakan mereka begitu risau melihat saya terlalu asyik mengambil gambar dan tidak menyentuh makanan langsung.. akhirnya diberi pula saya bekal untuk dibawa balik.


Terima kasih buat Farra dan keluarga atas layanan baik yang diberikan. Walaupun Asyura mungkin masih belum mengerti apa-apa tentang sambutan harijadinya itu, saya pasti dia akan berterima kasih buat semua apabila dia melihat gambar-gambar ini bila dia besar kelak.


Asyura, be good as you always be ok! orait, enjoy slideshow ini pula ya!
















Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors