Friday, March 27, 2009

Jangan marah saya kalau rasa nak gigit budak tecit niii.. :p

Who is she?

Hint..
She was the girl on the shelves.




tak ingat lagi??

hint 2...
She was the girl in the drawer.


She is Zara Arissa.. Look at her now!!! Inilah seronoknya saya rasa bila ada can lihat kanak-kanak membesar. Saya rasa satu persamaan antara dulu dan sekarang adalah matanya yang sangat bulat dan bulu matanya yang lentik tu.. kiut betul Arissa.

Kehadiran saya di taman tasik hari tu disambut dengan senyum dan ketawa riang Arissa.. saya tengok je dia macam tu.. saya tau saya akan melalui satu sessi yang sangat menyeronokkan hari tu.. Mommynya kata memang Arissa tak banyak kerenah.. tersenyum ajer sepanjang masa.. sapa yang melihatnya pasti geram tak terkata.. tengok sajalah gigi duanya!!

Arissa memang sangat peramah.. tapi dalam senyum dan gelak dia tu masa dah tengah photoshoot, merengek juga dia.. ye lah.. mesti penat kan.. nama pun budak2.. tapi senang ajer nak dapatkan mood dia balik.. pasang ringtone lagu thailand... hahhahaha.. mengkekek2 lah dia sambil menari.. so cute!!!








Kali ni saya banyak ambil gambar close up Arissa kerana terlalu geram dengan mata bulatnya.. ada persis anak hindustan gitu!






Oklah... ini saja buat hari ni.. Buat Kak Jem.. semoga suka gambar-gambar tu nanti kita jumpa for her 3rd session pulak k!! kali ni mesti lenguhlah agaknya saya nak mengejarnya pula..

Buat semua.. selamat berhujung minggu! Jangan lupa padamkan lampu letrik anda selama satu jam malam esok k! Mari kiter keluar rumah melihat keindahan malam dan merenung langit sambil menghirup udara segar pula :-) dan pastikan yang tersayang sentiasa di sisi :-)
Support Earth Hour 2009!

Saya akan mulakan weekend saya dengan bersosial.. wah! ber bbq party pada malam ini.. seterusnya berparty lagi pada esok hari dan lusanya mengambil gambar portrait pula....


Till next time!

luv,
Zubye.

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors