Friday, May 22, 2009

Sabah sudah menggamit

Negeri di bawah bayu sudah mula terbayang di ruang legar kepala saya.. insyaAllah kali kedua akan jejakkan kaki ke negeri itu esok.. sebenarnya.. hari ni baru saya sempat buat persediaan sepenuhnya.. call hotel.. call car rental di sana.. survey2 tempat mana nak pergi.. apa yang menarik.. what not to be missed.. dan percaya atau tak.. hari ni baru saya terasa teruja nak pegi.. hehhehe.. semalam petang baru saya menggelebah bila teringat yang satu apa pun saya tak buat lagi.. langsung tak menggoogle dan langsung tak buat survey.. mujur ada sorang client saya yang baru je balik bercuti dari sabah bagitau saya apa tempat2 menarik yang ada di sana.. jadi dapat jimatkan masa saya untuk cari di internet.. kejap lagi akan jumpa dia dan dia siap nak bagi map kat sana lagi.. bagus kan? ekekkeke..

Bukan tak bersemangat.. memang bersemangat.. tapi memandangkan saya kena kejar due date hantar CDs dan albums hujung minggu ni.. so saya pulun habis habisan sampai terlupa saya ada short trip hujung minggu ni dan alhamdulillah semua kerja yang due minggu ni dah settle.. so dapatlah saya bekerja sambil bercuti di sana dengan kepala yang aman dan tenteram insyaAllah..

Gunung Kinabalu dan Pantai Karambunai serta filipino market sudah memanggil2 :D Semalam lega kerana perbentangan kertas kerja saya terhadap segala aktiviti2 yang ingin di lakukan di sana nanti sudah diluluskan oleh cik abang tersayang.. hahah.. walaupun semalam tu belum buat any reservation lagi.. huhuhu.. tadi dah buat call.. alhamdulillah bilik yang kami inginkan di satu resort tu masih available.. flight kami awal pagi esok.. dan petang esok jugalah saya akan ambil gambar client saya tu bersama keluarganya bermain2 di tepi pantai.. ahhh~~~ angin pantai pun mula terasa..

Ok.. saya harus berhenti sekarang.. anak saya suruh sharp kan pencil kaler dia lah pulak.. dan ada urusan yang last2 minit saya kena uruskan segera.. malam ni kena tidur awal.. sebab kena bangun awal.. alamak!!! saapa nak hantar kami ke airport pagi esok? belum tanya lagi.. huhuhuhu..

oklah doakan saya selamat pergi dan pulang ye :-)

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors