Tuesday, September 15, 2009

Salam Aidilfitri


Di kesempatan ini saya keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat handai taulan dan para tetamu blog ini yang beragama Islam.

Saya dan keluarga akan pulang beraya ke kampung halaman suami di Kuching pagi esok. Tak sabar rasanya ingin balik beraya.. semakin dengar lagu raya semakin rindu rasanya dengan keluarga di sana.. tetapi keluarga dan sahabat handai saya di sini tetap tidak dilupakan.. nanti balik raya ke KL semula boleh kita beraya bersama2 ye..

Saya akan pulang dari Kuching pada 23 Sept dan terus beraya di rumah keluarga saya pula di Gombak, kemudian akan berangkat ke Johor pula InsyaAllah. Jadi saya akan terus bercuti sehingga 27 Sept. Saya akan kembali bekerja pada Isnin 28 Sept. Boleh hubungi handphone saya 019 3659274 jika ada sebarang pertanyaan atau urusan.

Selamat meneruskan ibadah puasa di bulan Ramadhan ini.. dan semoga kita dapat mengakhirinya dengan rahmat di hati.

Saya juga ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf seandainya sepanjang saya berkarya di blog ini, ada yang terasa hati dengan kata2 saya.. atau ada yang menyinggung hati mana2 pihak.

Semoga Aidilfitri tahun ini membawa seribu satu kebahagiaan kepada semua. Ciumlah tangan orang yang tersayang. Peluk erat mereka.

InsyaAllah panjang umur, kita berjumpa lagi!

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors