Friday, November 13, 2009

More party sneak peek!

Remember this?


Ya, gambar ni saya ambil 2 tahun yang lepas masa Aneesa masih tadika. Waktu tu saya baru berjinak2 dalam bidang photography ni dan Aneesa dan abangnya Aiman adalah antara kanak2 yang terawal yang menjadi portfolio Eyes of Grace. Aneesa bukan orang lain dalam hidup saya tetapi merupakan anak dan anak buah kepada kedua2 boss saya masa saya bekerja kat Apex dulu.

Bulan August yang lepas juga saya berkesempatan merakamkan majlis harijadi Aiman, abangnya.. dan kali ni.. it's Aneesa's turn. Majlis untuknya kali ni sangat cantik bertemakan ungu dan diadakan di dalam taman rumah mereka. Kak Gee, you've done a very good job here.. I like every single detail you put in this party.. Really suit Aneesa's soft character.

Aneesa dah besar..dah 8 tahun.. tetap kiut dan cantik macam dulu dengan dimple yang sangat mahal itu. Auntie takleh lupa muka Aneesa masa baby2 dulu.. sebijik macam doll bernyawa.. hehhe.. semoga Aneesa terus menjadi anak yang baik dan membahagiakan keluarga k.. Rajin2 tolong mama jaga adik Imran k..

To Kak Gee, tima kasih banyak2 sebab amik kiter lagi as photographer of the day.. kiter hepi sangat hari tu dapat jumpa kawan2 opis lama kiter.. Irfan pun hepi sangat2 dapat buat face painting spiderman dia tu sampai balik umah nenek.. sibuk show off ngan semua orang.. dah lewat petang baru dia basuh.. ehehhe.. Nanti Imran's party amik kiter lagi eh! hehhehe.. Thanks again!





















Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors