Sunday, January 17, 2010

Sudah 1 Tahun!

Saya harap anda semua masih ingat lagi dengan baby ni.. Setahun yang lepas saya ambil gambar newborn Fahim, kemudian berpeluang berjumpa dengannya lagi di majlis Aqiqahnya dan hujung tahun lepas, dia menyambut haijadinya yang pertama. Syukur, masih ada rezeki dan berpeluang sekali lagi berjumpa dengan baby montok ini lebih2 lagi sewaktu dia meraikan hari lahirnya yang pertama.

Mahu berjumpa dengan lion? elephant? monkey? girraffe? semuanya ada di party ini.. cuma binatang2 itu kelihatan begitu comel di majlis ini.. Ya.. inilah Fahim's Jungle Party. Lihat saja keknya dan deco2 di sekitar majlis ini, sungguh mengujakan!

Fahim pun turut sporting mengenakan costume lion nya.. sangat comel dan sungguh geram saya melihatnya.. Sewaktu cake cutting, seronok Fahim bukan kepalang.. tersenyum aje sepanjang masa :-) Alahai.. kalaulah betul2 ada lion secomel ini.. sudah tentu saya orang yang pertama yang akan menjaganya!

Baru petang tadi, lagi sekali saya dapat berjumpa dengan Fahim lagi di majlis harijadi sepupunya. Nanti saya update, ok!

Buat Fahim, Auntie doakan segala yang terbaik untuk Fahim. Semoga Fahim sentiasa menjadi anak yang baik yang selalu membahagiakan hati ibu dan ayah ok! Cepat2 jalan!! hehehhe..

Buat semua, semoga turut sama berkongsi kegembiraan Fahim melalui gambar2 ni ye! Enjoy the slideshow!













Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors