Tuesday, March 6, 2007

Hasmuni dan family..


Saturday; Feb 25th 07
Taman Tasik Shah Alam.

Saya mengenali Hasmuni 16 tahun yang lepas ketika sama2 menuntut di sekolah yang sama.. kini... setelah 16 tahun berlalu dia telah dikurniakan 2 orang puteri yang comel2 belaka.. yang sulung namanya Sufi Nurani.. yang kecil bernama Seri Nursara.. sungguh unik nama itu.. 2 minggu yang lepas saya sempat merakamkan portrait mereka sekeluarga di Taman Tasik Shah Alam.. thanks for the wonderful time Muni.. saya boleh katakan muni punya family yang sgt2 ceria.. kerana suaminya yang tidak pernah kering idea untuk menceriakan suasana.. sehingga kadang2 bergegar2 kamera saya menahan ketawa..


Sufi Nurani.. 3yrs+


Tidak mudah memenangi hati anak sulung mereka ini.. setiap kali didekati.. setiap kali itulah dia akan mengelak.. puas saya menggunakan umpan.. tapi tidak berjaya.. ibunya kata dia agak badmood hari itu sebab dikejutkan awal pagi bangun tido...ekekke..tetapi setelah take 5.. hati anak kecil ini telah berjaya saya tawan... finally.. dia tersenyum melihat saya.. dan ketawa girang walaupun tidak perasan bila masa kamera saya captured gambarnya.. umpannya? baling batu di dalam tasik!! itu bisa membuatkan dia ketawa besar..

Seri Nursara..8mths

Berlainan dengan kakaknya, Seri lebih mesra dengan org luar.. puas saya memeluk dan mencium nya sebelum sessi dijalankan.. nampak gayanya dia juga menyukai saya..;-) tiba2 saya rasa nak anak perempuan pula.. hehhe.. Seri mudah di agah..danmudah ketawa..gelagatnya membuatkan saya mudah jatuh cinta dengan nya.. hehhe..

Saya sayangkan anak2 ini seperti saya sayangkan anak saya juga.. mungkin kerana terselit nilai sentimental di situ di mana ibunya sahabat lama saya.. dan kini kami tidak pernah terputus hubungan..

untuk muni.. aku harap ko sentiasa bahagia dengan suami dan anak2 ( i know u do).. thanks for always being there.. aku jugak harap ko suka dengan gambar2 ni.. and really hope.. it will never failed to bring smile on your face.. thanks again muni...

here i share with u guys.. some of my favourite.. :-)

click here for more pics

Quote:

Muni said~

"zubye..thanks a millionss..ari tu aku try nak tulis mesej kat sini tp error plak..thanks for capturing such wonderful pics that i never thought will have it that way..so lepas ni kene praktis plak for the weeding pic..ahaksssss...and aku boleh dikatakn bangga la sebab my family is the pionerr for your blog...ngeh ngehngeh..(bangga sendirijer..)"

Blog Archive

Contact

E-mail : eyesofgrace@gmail.com

Followers

Online Visitors